title

Google Map

שלום נסיכה!!! Alfa Romeo Giulia

Posted by pavel 08/07/2019 1 תגובות


Alfa Romeo Giulia:  שלום לך , "יפיופה"!

כן, זה Alfa Romeo Giulia Veloce! המפגש הנחמד שלנו הוא רק ליממה אחת , האם היממה הזו תהיה בלתי נשכחת מכל הקיץ?!
הרי ל"יפיופה" הזאת יש הכל בכדי להתאהב בה ממבט ראשון: מראה מקורי , מותג בעל שם מפורסם , עוצמות מכובדות (מדובר ב 280 כ"ס) , נשאר רק לפתוח את הארנק?!...

רכבנו , נהננו מכל רגע
בוקר קריר מפתיע , שני חברי (מנהלי מכירות) מעבירי לידי את ה"יפיופה" Alfa Romeo Giulia .  
נראה שהם מודאגים: אלפא עדיין לא עברה את ה 400 ק"מ, ואכן זהו ה"מופע "הראשון שלה, כלומר מול אנשי התקשורת. 
"יפיופה" לבושה: כתובות Veloce בצדדים ומפלט כפול עם מפזר מצביעים על גרסה מחוממת  בעלת עוצמה של 280 כ"ס, "נעלי עקב" - 18 אינץ ' גלגלים עם צמיגי Goodyear Eagle Asymmetric 3 Run Flat . בצורתה אף לא קו אחד מיותר ואף לא מ"מ: אורך של 4.64 מ' ובסיס גלגלים של 2.82 מ' Alfa Romeo Giulia עומדת במרכז העיניינים של המשווקים הנערצים D-Premium בדומה לאוניברסיטה שכל הורה רוצה לשלוח את הילד שלו...

במראה החיצוני של אלפא רומיאו ג'וליה, העיקר הוא מקוריות.
החלק הקדמי נשאר עבורי לא מובן בגלל הפנסים המדומים לשקדים , אבל החלק האחורי והצללית הכוללת של גוף הרכב מדהימים.
פרטים שלא ניתן להוציא מהזכרון הם: למשל , הדיסק של הגלגלים כטורבינות או מפלט כפול ומפזר קטן... כולם הסתובבו למראה הרכב , כי לא ניתן לפספס אותו , משהו באמת נדיר...

ניצא לדרך?! מתיישב בסלון ומתהה בהגה עם כפתור ההפעלה של המנוע מתחת לכף היד השמאלית. היד הימנית בזמן הזה מונחת על ידית ההילוכים בעלת ה -8 "צעדים" האוטומטית, הדומה מאוד ל- BMW: טוב, אי אפשר להגיד שזה חיקוי לא טוב... בצמוד לזה נמצא כבר דבר רגיל באלפא רומיאו , בצורת טבעת בחירת מצבי נסיעה «Alfa DNA» : מצב «d» הוא Dynamic , מצב «n» הוא Normal , מצב «a» הוא All Weather.
משמח שהמצבים הם קבועים , אפשר לבחור מצב דינמי ולנסוע בו עד שלא תלחץ על הטבעת בחזרה...

ותאמינו לי - אתם תנהגו במצב דינמי כל הזמן:  משהו אחר אינו מקובל על Alfa Romeo Giulia!
דוושת הגז עד הריצפה , הפסקה קצרקרה בהתחלה - ובין 2500 ל 3000 סל"ד הטורבינה מתחילה בניגון משמח ו"יפיופה" Giulia מתחילה לרקוד.
במובן ישיר של המילה , ההגה קל וחד מאוד מספק שחזור מיידי... נוסיף את המתלה המורכב , אשר למעשה אינו מאפשר את הסטיה שזה אומר שתוך שניות אתה יכול למצוא את עצמך בנתיב הצמוד...בהתחלה, זה נראה נורא מעניין, אבל, כאשר אני מבין את ההתנהגות, אני לא יכול להגיע להחלטה הסופית, איזה מהמילים בביטוי "נורא מעניין" המכריע.

מעבר למצב דינמי - והכול עומד במקומו: אלפא רומיאו ג'וליה "מוכנה", מהירות המנוע גדלה (ההילוכים האוטומטיים הורידו הילוך אחד), ההגה הפך כבד ואינו מותיר עוד תנודות קלילות. ועכשיו טסים! אנחנו ממריאים מעל עקומות , מתענגים על הכוח (העיקר לא לרדת מ 3000 סל"ד)... ואני שוכח על הפנסים , על המחיר ואף על הוצאות וכמעט שוכח מאישתי...

פנים הרכב (הסלון) של Alfa Romeo Giulia נהדר עבור נהג: תא טייס עם הגה עגול קלאסי , מושבי ספורט נמוכים ועמוקים , הצגת מהירות נטויה על הצג , ג'וסטיק נוח של גיר ההילוכים , מערכת אלפא DNA ,  שקעי אוורור מעוגלים , אפילו קונסולת התקרה מעוצבת להפליא . אבל האישה התיישבה במושב הנוסע, הביטה סביב התא בסגנון "זנים שונים של פלסטיק שחור ואפור" - ואמרה: "לא מרשים". כנראה זו הקנאה?!

לנסוע בקצב רגיל כבר "לא הולך"... דיבורים על הרכב הופכים על תכליתיות... יש מספיק מקום לנוסע האחורי כמעט בכל הממדים: לראש, ברוחב, יש מקום לברכיים. אבל כשמדובר בפרטים הקטנים - אז הכל מחמיר: אין פתחי איוורור אבל יש מנהרת איוורור ענקית , חלל קטן לרגליים מתחת לבסיס הנמוך של המושבים הקדמיים. באופן דומה, עם תא המטען: הוא קיים ובזה נגמר. כי אין נישות (רק מדף אחד קטן), כמו גם אין גלגל חילוף (רק ערכת תיקון).
ואלפא רומיאו ג 'וליה בעיצומו של בעיטות מכאיבות מכל מיני עקומות בכביש, שפשוט טסנו לאחרונה לזמזום הטורבינה ... 

אני מנסה להתנצל בצורה של תדלוק. אבל נראה כי אלפא רומיאו ג'וליה גם קנאה והחליטה במיוחד למלא את המרירות של חיי היומיום: מתוך תצפיות קצרות, הצריכה היתה לפחות 12.5-13 ליטר בעיר, ובמהלך נסיעה דינמית זה היה 15 ליטר. כתוצאה מכך, עם נסיעה נורמלית, Giulia די שותה הרבה דלק, ללא משיכה יתרה "לפי המנוע" אבל רועדת מכל פריט קטן בכביש (בזכות צמיגי Run Flat).

במושבים האחוריים לא שצר למדיי , פשוט אין מספיק פתחי איוורור ומרחב לרגליים , כביטוי "אתה נוסע ב Alfa Romeo - תשמח ותהנה".
באופן דומה, עם תא המטען: ובכן, הוא קיים - וזה מספיק. לזכותה, אני יציין כי גם אם היא מזעזעת על "זוטות" (אני מאשים את הגלגלים של 18 אינץ 'ואת הצמיגים של Run Flat יותר), אבל באי-סדרים בינוניים וגדולים (כאשר המעיינות ובורגי הזעזועים עובדים) הכל נשאר ברמה מקובלת - קשוח, חזק, אך לא יותר מזה.

 

דגם Alfa Romeo Giulia הוא כל כולו רגש: לשחרר את הרגשות למקסימום ולחיות על הקצה, על השיא, על סף התפיסה. תחשבו היטב אם אתם מוכנים לחיים כאלה יום יום. רק לא להשלות את עצמכם - אחרת, במקום להנות מהנהיגה, תשאלו את עצמכם כל הזמן: למה כל זה? עם זאת, אם אתה מחליט ש"כן" בפגישה הראשונה שלך, אז תהיה בטוח כי Giulia לא רק מצדיקה את עצמה, אלה באמת נותנת לנהג תחושה של אחדות עם הרכב.

שם של נקבה - טכניקה של זכר!
דגם Alfa Romeo Giulia נבנה על שלדה חדשה, הידועה בשם Giorgio והיום משמשת ליצירת המכוניות הגדולות והחזקות ביותר של המותג - לדוגמה, אני גם מציין את הקרוסובר של Stelvio. פלטפורמה זו והשלדה נבדלים על ידי שימוש רחב של חומרים שונים אשר מקלים על הבנייה: המתלה והמסגרות - מאלומיניום , גלגל ההגה - מקרבון. לפי כך הקלות של הרכב: דגם נבחן Alfa Romeo Giulia Veloce המשקל הוא רק 1.43 טון (למרות שברשיון רכב מצויין 1.6 טון שזה גם לא הרבה בכלל כמו על 4.6 מטר של רכב סדאן). בשל עקירה חזקה של המנוע למרכז בסיס גלגלים, ניתן היה להשיג חלוקת משקל של 50/50 בין הסרן הקדמי / האחורי. מתלה קדמי עצמאי דו מנופי , האחורי - רב מנופי, הבלמים - דיסק "במעגל".

עין חדה תבחין במגברים המאיצים מתחת למכסה המנוע. ביסודו של דבר - כונן הגלגל האחורי, אבל גם מציעה כונן מלא Q4 עם דגש על הציר האחורי.
המנועים שונים באופן משמעותי: הגרסאות הבסיסיות והבינוניות מקבלות מנוע של 4 צילינדר 2 ליטר עם טורבינה, הגרסה המקסימלית היא מנוע טורבו המונע על ידי מנועי בנזין-טורבו  V6 של 2.9 ליטר שפותח על ידי Ferrari ? Maserati . מנועי דיזל לא קיימים.

גרסאות שונות של Alfa Romeo Giulia: מה הם?
אם אנחנו מדברים באופן כללי - כלומר, גרסאות שונות של Alfa Romeo Giulia: בנזין או מנועי דיזל, אחורי או כונן ארבעה גלגלי , "ידני" או "אוטומטי", תצורות שונות.  לדוגמה, שלוש וריאציות של המכונית נבחרו המייצגים מעין "הצעות החבילה": קל להם בנושאים של הלוגיסטיקה וההגדרה העצמית של הלקוח עם מה שהוא בוחר.

אז ככה , הרכב הנבחן הוא Alfa Romeo Giulia Veloce : מנוע טורבו בנזין 2.0 l 280 hp,  כונן Q4 , 8 מהירויות. אוטומט. 
החבילה כוללת בתוכה : מערכת Alfa DNA , כריות אויר 6, מצלמה אחורית, פנסים דו-קסנון, בקרת אקלים של דו-אזורי, מושבי ספורט מעור וגלגל ההגה, מערכת מולטימדיה Alfa Connect, מפלט ומפזר כפול, , 18 אינץ 'גלגלים, הליכון שליטה, מערכת התראה של בלימת חירום, וכו' מחיר של מכונית כזו הוא כ 48,000 $. (המחיר הוא בירופה)

בסולם אחד מתחת ל Veloce עומד דגם Alfa Romeo Giulia Super : מנוע בנזין טורבו של 2 ליטר, 200 כ"ס, כונן גלגל אחורי , 8 מהירויות. גיר אוטומט. הערכה דומה, אבל הפנסים הקדמיים והמושבים הם רגילים (אם כי האחרונים הם עדיין עם ריפוד עור) והגלגלים הם עכשיו 17 אינץ '. המחיר הוא כ -42.5 אלף דולר. 
בסולם אחד מעל ל  Veloce עומד דגם Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde : אותו 510 כוחות סוס 2.9 ליטר מנוע טורבו V6 , מערכת "חכמה" דיפרנציאלית האחורית, סלון ספורט ומערכת פליטה על ארבע צינורות, בנוסף כמעט כל הפרטים של הערכה שנבחרו עבור Alfa Romeo Giulia. מחיר - כ -100 אלף יורו, מכירה רק בהזמנה.

1 תגובות

יגאל:
13/07/2019, 12:31:08 PM
תגובה

תהנוג לקרוא... ממש מעניין!

השאר תגובה