title

Google Map

אוהבי המנועים ה"חמים" ונסיעה מהירה תמיד משפרים את רכבם

Posted by pavel 25/05/2019 0 תגובות

אוהבי המנועים ה"חמים" ונסיעה מהירה תמיד משפרים את רכבם. בשביל עוצמה וכוח נוספים הם מוכנים להכל.


כוונון מערכת הפליטה הוא חלק בלתי נפרד מכל כוונון תקין ושיפור הרכב..

בשלב זה אנו נתבונן בשאלה של כיוונון מערכת הפליטה וננסה להבין את נושא זרימה ישירה בכדי לקנות את הכי טוב לרכב שלנו.

מערכת הפליטה לא יכולה לספק יצוא מהיר ומתוזמן  של גזים שרופים במנוע מאולץ.

כשמגדילים את הכוח (העוצמה) על ידי כך שמתקינים גל זיזים או שיפורי הצילינדרים למשל , אז מגבירים את פליטות הגזים השרופים בגלל זה לא מן הנמנע שמערכת פליטה סטנדרטית "תחנק".

המקצוענים יודעים כבר זמן רב כי זרימה נכונה יכולה לספק סדר גודל של 10-15 כ"ס נוספים .

כמובן שבשביל זה צריך לעשות ביקורת מלאה של מערכת הפליטה ולהחליף כמעט הכל : זרז, "מכנסיים", מהוד ואת קצה. יחד עם זאת יש "עוד צד למטבע", הוספת הכוח והעוצמה מגבירה את הרעשים שנוצרים במנוע ולהגיע לעוצמה של כ-120 דציבלים. עבור רכבי ספורט זה בגדר הנורמה, אבל עבור נסיעה ברחבי העיר מכונית כזו לא תאושר.

לכן, כוונון המנוע ל 16 שסתומים, באמצעות חידוד של מערכת הפליטה היא דרך טובה להשיג להגביר את הכוח.

האפשרות הפשוטה ביותר היא להתקין מסוף "יכול", או מהוד משופר מתקדמים יותר "מכנסיים"

בנוסף לכך, ניתן להחליף צינורות על ידי התקנת צינורות בקוטר גדול יותר, זה ניתן לביצוע ברכבים סדרתיים.

יחד עם זאת, רצוי שההתקנה תהיה שלמה, כלומר, עדיף להתקין סעפת פליטה יחידה עם מרחק זהה מערוצי פליטה עם צינור מקביל ישיר, זה יאפשר להשיג עלייה של 5-7 כ"ס.

ועכשיו השאלה מה לגבי עוצמת הרעש?

לעתים קרובות יש אנשים שמטרתם היא לא כל כך הרבה להגדיל את הכוח (כ"ס), כמה – עוצמת הבס ממפלט.

התקנת זרימת קדימה, היא בעיקר בכדי להשיג את רעש המנוע המדהים. אם אתה רודף אחרי מטרה כזו, אז השאלה של בחירת צעיף ישר הופכת לפשוטה יותר. אתה צריך לשים לב למשתיקי קול סופגים.

זרמים מהירים מסוג ישיר יכולים להפיג תדרים נמוכים על ידי שינוי התוכן, הגודל וערכת האלמנטים, ניתן לבחור בדיוק את הגוון של ה"צליל"  אשר אתה אוהב יותר.

 

חברת REMUS האוסטרית היא יצרנית מערכות הפליטה הספורטיביות מספר 1 בעולם.


REMUS מייצאת מוצרים ליותר מ-60 מדינות היישר מן המפעל שממוקם בעיר Barnbach.

מערכות הפליטה של REMUS מאושרות ע"י מעבדות TUV ונבנות בסטנדרטים הקפדניים ביותר בתעשיית הרכב.
כל מערכות הפליטה של REMUS מיוצרות מנירוסטה בעלת ציון גבוה,
חלקן צבועות בצבע קרמי שחור עמיד בחום וחלקן מגיעות בגימור פלדת אל חלד מוברשת.
חלק קטן ואקזוטי מהמערכות של REMUS מיוצר גם מטיטניום.

בנוסף לכך, REMUS משתמשת בחדר אקוסטי ייעודי על מנת לבחון ולכוון את צליל המפלט הספורטיבי על הרכב בכדי לדייק

ולהגיע לסאונד הספורטיבי המזוהה כ"כ עם  REMUS

REMUS הינה יצרנית מערכות הפליטה המקוריות של כמה מיצרניות הרכב הגדולות והמוכרות כגון: AUDI  

, VW, SEAT, BMW, OPEL ועוד.

 

בנוסף, REMUS מייצרת את מערכות הפליטה של חלק מהסדנאות הגדולות והמוערכות ביותר בתחום וביניהם ABT, BRABUS, AC SCHNITZER, CARLSSON, OETTINGER

ועוד רבים נוספים...

מראה משופר, תוספת הספק וסאונד שהוא פשוט... WOW!

*קוטר סופיות 85 מ"מ.

*צליל מירוצים פנטסטי.

*מותאם באופן מיטבי לזרימה ולחץ חוזר.

*עשוי 100% נירוסטה.

*גימור פלדת אל חלד מוברשת.

*מאושר ע"י משרד התחבורה הישראלי.

*3 שנות אחריות מלאה!

והתוצאה היא:

מערכת הפליטה עם סאונד מעולה

המעניקה תוספת כוח משמעותית!

השאר תגובה